ON DA SPACESHIP


I'm the captain now!










Eller.....
Bilden är från i sommras och jag är tyvärr inte kvar på rymdskeppet.

Jag sitter i min sköna nya datorstol och återhämtar mig sakta men säkert från gårdagens bravader. Kvällen spenderades i gott sällskap och jag hade galet roligt.

Kvällen började med att jag och Martin var hemma hos mig och kollade på Herkules och drack vin.


Herkules är förövrigt en av de bästa filmerna som någonsin gjort! Shiiit vad rolig den är. Zeus är helt klart bäst, hans skratt är priceless!



Sedan drog vi till fest i T1 hemma hos Collos pojkvän Johan! Det var en riktigt rolig kväll med ölspel och annat skoj.


Jag och de två bästa vännerna man kan ha














Nu ska jag klä på mig, för snart kommer mamma och hämtar mig! Hon ska bjuda mig på lunch, och sedan ska vi gå och rösta. Ikväll är jag bjuden på middag hemma hos pappas tjej. Nice va? Jag behöver inte laga mat alls idag! ^^









x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0