Söndag

Ni vet hur man aldrig gör någonting på söndagar?
Man bara sitter där och väntar på att något ska hända, kanske tänker lite på att det är måndag imorgon och då måste man tillbaka till skola och jobb.
Det är ju ganska galet tråkigt.


Idag ska jag försöka hålla mig lite aktiv.

Nu på morgonen ska jag ner på stan och träffa Evelyn och Sanna för fika och lite plugg! Sedan ska vi även luncha ihop, myyyysigt! =D

På eftermiddagen ska jag försöka vara duktig och faktiskt städa. Vi får se om jag håller de planerna, jag har en förmåga att alltid skjuta upp städningen ;)

Och på kvällen tänker jag spela WoW! :D
Mitt konto var spärrat i veckan och det var jätteläskigt. Jag trodde att 4 års jobb & nöje hade tagits ifrån mig för alltid. Men Daniel satt i telefonkö efter telefonkö och tillslut kunde jag få tillbaka mitt älskade WoW och se min kära Tinie igen <3 phhhheeeeeeeeeeeewwwwwww! :)









x





x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0