Höstmys

Jag börjar känna mig som en människa igen!

För er som missat det så har jag varit extremt magsjuk och förkyld på samma gång. Jag minns inte om jag någonsin varit så sjuk förut, det var hemskt.

Men nu mår jag bättre! Och jag passar på att fira!!
Jag kan äta igen! Hösten är här! Det är myyyyyyysigt!



Jag firar genom att lyssna på passande mysig musik (just nu the swan song av within temptation) och dricka te.

Min te-samling är ganska fantastisk med tanke på hur dålig jag är på att fylla mitt skafferi och kylskåp i övrigt.
Jag har rooibos med blåbärssmak, jag har rooibos rabarb och vanilj, jag har rooibos med afrikanska kryddor, jag har grönt te med citron, jag har grönt te med jasmin, jag har english breakfast m.m. Så sjukt härligt nu till hösten när man vill överkonsumera te! :D

Just nu dricker jag citronte! ^^


Nu bytte min spotify låt till Dryad of the Woods av Pain of Salvation. SJUKT fin låt, ingen sång men väldigt vacker. Lyssna på den och joina höstmyset.











x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0